Ga naar inhoud

1 grote VOB omzetten naar meerdere kleinere


Aanbevolen berichten

Hoi Andre, Bedankt voor je antwoord, ben ermee aan het stoeien (pas 2 uur, pff), al verschillende uitgeprobeerd maar werken niet :oops: Ben nu met de 4e bezig maar die maakt er ook niet van wat ik eigenlijk wil (Wilisoft Splitter) hij zet ze naar van alles om maar laat het niet gewoon vob. Het moet gewoon van 1 grote vob naar stuk of 9 kleine vob's, zodat t te branden is. In ieder geval thx voor het meedenken :wink:
Link naar reactie
Ja hoor, je zit bij de oogarts in de wachtkamer en slaat eens een computer-blaadje open en voilla (voor zover ik nog lezen kon met die kl*te oogdruppels in) :D Ik heb m gevonden, freeware ook nog :lol: en wel in DVD Flick! Progje is wel uurtje of 3 ermee bezig geweest maar het resultaat mag er wel zijn :D
Link naar reactie
[quote:82243ce2b6="Verhoeven"]Als het een VIDEO_TS folder is, kan je dvd shrink gebruiken, die maakt alle vob bestanden sowieso 1 gb als je op backup klikt..[/quote:82243ce2b6] Bedankt voor je antwoord maar het was geen VIDEO_TS file :wink: Even uit mn hoofd was het een neroshowtime7 file, kan t niet meer nakijken, heb m al verwijderd :oops: Shrink gebruik ik idd ook vrij regelmatig maar met dit bestand kon Shrink niks, maar, zoals je in het berichtje hierboven kunt lezen, ik heb m al gevonden :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...