Ga naar inhoud

film converteren


Aanbevolen berichten

We hebben een film gemaakt en we willen deze graag converteren, want deze bestanden zijjn niet te openen met Windows Movie Maker of Magix Video Deluxe. Maar wel met Windows Media Player. Het is wel gelukt ze te converteren van MOI naar MPEG. Alleen kunnen we ze nog steeds niet bewerken. En het lukt ook niet meer om ze naar een ander formaat te converteren... Wat kunnen we nu nog doen?
Link naar reactie
[quote:e75ddd8c7f="bartje545"]Het volgende gratis programma: [url]http://www.avs4you.com/AVS-Video-Converter.aspx[/url] convert bijna alle formaten. Windows Media Player kan sowieso avi bewerken, en ik denk dat Magic Video Deluxe dat ook wel kan.[/quote:e75ddd8c7f] bedankt, maar kan je dan films bewerken met windows media player?
Link naar reactie
Als je een DVD bedoelt weet ik het niet zeker. Als je kunt zeggen welke exentie je bestand heeft (waat staat er na de punt), kan ik even kijken of het in de lijst staat. Indien niet, bestaat er vast nog wel een andere converter. En als je de film naar een bestand excentie doe Windows Movie maker ondersteund, dan kun je hem gewoon bewerken.
Link naar reactie
[quote:7b3d30fa9b="bartje545"]Als je een DVD bedoelt weet ik het niet zeker. Als je kunt zeggen welke exentie je bestand heeft (waat staat er na de punt), kan ik even kijken of het in de lijst staat. Indien niet, bestaat er vast nog wel een andere converter. En als je de film naar een bestand excentie doe Windows Movie maker ondersteund, dan kun je hem gewoon bewerken.[/quote:7b3d30fa9b] Ok het is nu gelukt, alleen er staat nu in het midden van het scherm in kleine letters (bij het geconbverteerde bestand): created with a non-activated version ww.avs4you.com, als je de film afspeelt. Kan dat ook weg?
Link naar reactie
Alleen als je het koopt :oops: Je kan altijd zelf zoeken op google naar een gratis programma, maar die heb ik niet gevonden die alle formaten ondersteund. Omdat jij weet welke exentie je moet converten kun je wel even googlelen naar een andere converter. [url]http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/[/url] is er ook eentje, maar mischien komt er wel weer een watermerk overheen.
Link naar reactie
[quote:4bd1b0829d="bartje545"]Alleen als je het koopt :oops: Je kan altijd zelf zoeken op google naar een gratis programma, maar die heb ik niet gevonden die alle formaten ondersteund. Omdat jij weet welke exentie je moet converten kun je wel even googlelen naar een andere converter. [url]http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/[/url] is er ook eentje, maar mischien komt er wel weer een watermerk overheen.[/quote:4bd1b0829d] Nu is het wel zonder watermerk! Heel erg bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...