Ga naar inhoud

Adobe premiere pro 2.0 geen geluid bij playback of na export


Aanbevolen berichten

Ik heb met premier pro 2.0 een filmpje in elkaar gemonteerd. Alles werkte zoals het hoorde tot er ineens een stuk zonder geluid zat. Ik heb dit stukje weer opnieuw geknipt en erin gezet en toen werkte het weer zoals het hoorde. Toen ik echter het project helemaal opnieuw opende had geen van de filmdelen nog audio. Als ik de filmjes in het andere venster open speelt het de audio wel gewoon af. Heb ik iets uitgezet zonder het zelf te weten of iets veranderd aan de instellingen waarom dit zo kan zijn?
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Misschien een stomme opmerking (niveau "of je stopt de stekker erin") maar in PP2 zit in het linkse deel van de tijdlijn een knopje met een "oog" waarmee je het beeld uit en aan kan zetten van dat specifieke video spoor en voor de geluidssporen is er een knopje met een luidsprekertje met dezelfde functie (maar dan voor het geluid). Met veel verschillende sporen zie je dat nogal eens over het hoofd... Ook kun je eens rechts klikken op get betreffende geluidsspoor om te zien of Audio Gain misschien op een zeer hoog negatief getal staat. Dan onderdruk je het geluid ook.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...