Ga naar inhoud

Mp4


Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Nero showtime vind ik persoonlijk het beste programma tot nu toe, speelt alles netjes en super mooi af vooral HD videos.. Quicktime is kwa beeldkwaliteit heel min vind ik en heeft geen eens hardware acceleration optie. :roll: en Vlc installeer ik nie meer omdat er allemaal verschillende codecs erbij worden geinstalleerd waardoor vele toepassing zoals powerdvd nero showtime enzo crashen pc start gewoon dan telkens opnieuw omdat er kwaaie codecs het verpesten van vlc of zoomplayer
Link naar reactie
Super is een prima converteer programma kwa veel video formaten ondersteuning, maar ik heb nu zelf Tmpgenc 4.0 Xpress gekocht, en moet je zeggen dat ik gewoon geen ander programma meer wil gebruiken om video's om te zetten.. :) echt gewoon een hele krachtige software is dit, converteert naar bijna alles met ongelovelijke beeld kwaliteit + deze programma heeft 4 cores en NVIDIA CUDA ondersteuning :D :D converteren naar avc 1080p hele film duurt bij mij met deze programma in totaal 1 uur en 40 minuten met een q9550 cpu. met nerorecode duurt dit 4 uurtjes!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...