Ga naar inhoud

wat is er met filsh.net aan de hand ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Weet iemand wat er met de converter filsh.net is ? De site zegt dit: SQL-DATABASE ERROR Error: Can't connect to local MySQL server through socket '/var/run/mysqld/mysqld.sock' (2) Error number: 2002 Date: 28.02.2009 @ 14:23:30 Script: /main.html Query: SELECT * FROM filsh_servers WHERE server_subdomain = 'c11' Wie kan deze mensen bereiken,want diy is een makkelijke manier van downloaden en in elk gewenste extencie zetten. Ik heb namelijk autisme en het moet mij niet te moeilijk worden.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
kan iemand me helpen als ik naar de site ga van filsh.net dan krijg ik dit hier te zien ? Alles Werkt! De Apache Web Server is geinstalleerd op deze Web Site Mocht u deze pagina zien, dan betekent dat, dat de eigenaren van dit domein zojuist een nieuwe Apache Web Server hebben geinstalleerd. Nu moet men nog de echte inhoud gaan toevoegen, en moet men deze pagina gaan vervangen door de echte web site. Mocht u deze pagina zien, in plaats van de pagina of web site die u verwachtte, neem dan contact op met de beheerder van deze site. Bijvoorbeeld door een berichtje te sturen naar <Webmaster@dit-domain>. Alhoewel deze web site gebruik maakt van de Apache Software is er verder geen enkele relatie tussen de beheerders van deze web site en de Apache Groep (die de web software geschreven heeft). Het heeft dus absoluut geen zin de web software auteurs een emailtje te sturen. Mocht u dat toch doen, dan wordt uw bericht gewoon genegeerd. De handleiding voor de apache web server software maakt deel uit van deze distributie. Als beheerder of webmaster is het u toegestaan het onderstaande plaatje vrijelijk te gebruiken op uw 'Apache Powered' web site. Bedankt voor het kiezen voor, en gebruiken van, Apache!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...