Ga naar inhoud

een foto met video album/presentatie maken


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil van een dagje uit de foto's en videofragmenten samenvoegen in één digitale presentatie. Nu las ik op de adobe (elements) site dat dit kan. Maar hoe is me nog niet duidelijk. Moet je nu ook premiere hebben naast photoshop elemens? Of is het een samengevoegd (nieuw) programma? als je [url=http://www.adobe.com/nl/products/psprelements/explore/?panel=example3] hier [/url] kijkt lijkt het erop dat je beide samenvoegt in een upgrade. Om nog op de gok dit aan te schaffen gaat me wat te ver... Heeft iemand ervaring met samenvoegen van foto's en filmpjes tot één presentatie?
Link naar reactie
Hi thanks voor de reaktie. Is dit een klein programma die alleen een presentatie maakt? Want ik wil eigenlijk geen tig programma's die allemaal iets doen. Het makkelijkste is een goed werkend programma die alle stappen aankan. Nu gebruik ik voor video ulead videostudio 11 en photoshop elements voor foto's. Overigens weet ik eigenlijk niet of het wel mooi is als je foto's en video door elkaar in cronologische volgorde in een presentatie zet. Wat is jou ervaring hier in? copykat
Link naar reactie
[quote:322d82268e="copykat"]Hi thanks voor de reaktie. Is dit een klein programma die alleen een presentatie maakt? Want ik wil eigenlijk geen tig programma's die allemaal iets doen. Het makkelijkste is een goed werkend programma die alle stappen aankan. Nu gebruik ik voor video ulead videostudio 11 en photoshop elements voor foto's. Overigens weet ik eigenlijk niet of het wel mooi is als je foto's en video door elkaar in cronologische volgorde in een presentatie zet. Wat is jou ervaring hier in? copykat[/quote:322d82268e] dit programma gebruik ik al jaren, en werkt perfect ook het mixen met videootjes door je foto's geeft een geinig effect in z'n geheel je kunt natuurlijk ook muziek toevoegen voor de achtergrond Als je wilt kun je ook alleen een foto presentatie maken en wegsaven als mpg je video's en je foto slideshow mpg kun je dan importeren in tmpgenc dvd author je kunt dan vanaf het menu kiezen wat je wilt, of foto's of video
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...