Ga naar inhoud

Schokkerig beeld bij opnemen van camcorder


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, vandaag nieuwe dc 500 kaart van pinnacle met studio 12 uitgeprobeerd, alles ok echter tijdens opnemen van camcorder springt het beeld in het opname venster ipv een mooie film te vertonen. Tijdens het bewerken is er echter niets aan de hand en is alles in orde. Nog wel het een en ander geprobeerd (renderen achtergrond uitgezet) echter dit hielp niets. Wie kan mij vertellen waardoor dit optreed?. Vroeger kon je ook controleren hoe snel je HD was, waar kan ik dit nog vinden? Systeem: Vista home premium 64 bit, intel quad 9300, 4 gb intern en NVIDIA 9600 GT, BVD Theo.
Link naar reactie
Ik heb dat bij studiovideo ook maar dat komt door een instelling. Om je pc niet zo erg te belasten wordt de vieuwmode niet op realquality gezet maar op een lagere modes. Tijdens bewerken heb je er geen last van. Misschien heb je ook een tuturial voor pinnacle waar dit besproken wordt. [url=http://blip.tv/file/682398]zie hier voor wat ik bedoel[/url] copykat
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik heb ongeveer het zelfde probleem gehad. Toen was ik een film van de camcorder aan het opnemen. Deze werd metteen omgezet in mpg. De computer had niet genoeg rekenkracht om dit te doen (old school pentium 4 :? ). Vandaar dat er heperingen zaten in zowel onbewerkte als bewerkte de film. Dit probleem is heel simpel op te lossen door de film te laten opnemen in avi.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...