Ga naar inhoud

Powerpointpresentatie omzetten in video


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zou een Powerpointpresentatie willen omzetten naar een avi, MPEG of ander beeldbestand. Ik heb eerst een freeware programma uitgetest maar dat werkte niet goed. Daarna Wondershare/Acoolsoft PPT to Video Converter uitgetest met de trial en dat werkt perfect. Enkel dat je natuurlijk met die trial continue het logo van het bedrijf in het geconverteerde filmpje ziet. Aangezien ik dit slechts 1x nodig heb en daarvoor geen 50 euro wil neertellen, heb ik een freeware programma nodig dat even goed zijn werk doet. Sommige freeware programma's om een presentatie om te zetten gebruiken gewoon de micro van de computer om het geluid op te nemen tijdens het afspelen van de presentatie. De kwaliteit van het geluid is dan ook slecht. Het geluid moet echt ingeladen en overgenomen worden via de mp3 of wav zelf. Dank!
Link naar reactie
Je kunt eerst je ppt als dias/plaatjes exporteren via format naar keuze, bijv jpg, png, tif, wmf etc... via opslaan als, kies voor "alle" Dan start je Moviemaker op en importeer je alle plaatjes, je past eea aan naar wens (teksten, overgangen, etc) , eventueel geluid erbij en opslaan. Je kunt het naar diverse formats exporteren. Je kunt het ook in niet gecomprimeerde AVI opslaan en met een andere tools naar elk gewenst format omzetten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...