Ga naar inhoud

welk edit programma moet ik gebruiken?


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedendag, Ik ben van plan video te gaan bewerken, maar welk programma kan ik het beste nemen? Paar jaar geleden met Windows moviemaker gewerkt en liep daar tegen de beperkingen aan. Hebben jullie tips of weten jullie een plek waar een mooi overzicht te vinden is van wat er allemaal voor software is? (Heb helaas geen Imac) Alvast bedankt Groeten Arjen
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Hoi bad-gast, Als je videobewerkingprogramma's wilt gebruiken die meer kunnen (heten ook wel: geavanceerde bewerkingprogramma's) kan je er eigenlijk altijd wel mee rekening houden dat je iets moet gaan kopen. Dit zijn goede programma's: - Adobe Premiere - Magix - Pinnacle (de meeste mensen noemen Pinnacle rotzooi, maar als je Pinnacle Ultimate Versie 12 koopt, zie je te veel mogelijkheden om in 1 keer te ontdekken. Veel effecten en titels etc.) Maak je keus zou ik zeggen. Nog iets: download zulke programma's niet via internet zodat je ze niet hoeft te kopen. Full versions die je van één of andere site download hebben altijd wel iets verkeerds. Dan kan je weer op het forum vragen gaan stellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...