Ga naar inhoud

films omzetten naar 3,5" Multi Media Player


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb sinds kort een 3,5" Multi Media Player van conceptronic gekocht. ik ga als volg te werk. ik download een Film (nzb bestand). daarna converteer ik dit bestand met win avi video converter. vervolgens zet ik de geconverteerde film op mijn mediaplayer. wanneer ik de film afspeelt, dan komt het regelmatig voor dat de film haapert. kan iemand mijn vertellen, hoe dit komt en of ik waarschijk iets fout doe. bvd... maluku24
Link naar reactie
Dat kan mogelijk komen doordat je een NTSC film omzet naar een PAL bestand of vice versa. NTSC is de amerikaanse tv-norm en PAL is de europese. Groottse verschil waar je last van kunt hebben is dat pal en ntsc verschilllen in framerate, dat is de de hoeveelheid beeldjes per seconde van de film. Als je een ntsc film omzet naar pal of andersom moeten er beeldjes worden verwijdert of juist worden toegevoegd en beide gevallen kunnen stotteren opleveren. Bij het converteren dus kijken naar wat voor type bestand je converteerd en wat de norm is van je origineel en dat hetzelfde houden, dus een pal naar pal en een ntsc naar ntsc.
Link naar reactie
gebruik torrents, hoef je ook niet een conventer te gebruiken, hopsekee en je bent klaar kan je het meteen afspelen.[u:4067206c5c][i:4067206c5c][b:4067206c5c][code:1:4067206c5c]hopsekee[/code:1:4067206c5c][/b:4067206c5c][/i:4067206c5c][/u:4067206c5c][i:4067206c5c][b:4067206c5c][code:1:4067206c5c][/code:1:4067206c5c][/quote][/b:4067206c5c][/i:4067206c5c]
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...