Ga naar inhoud

Pinnacle Studio 12 upgrade...?


anoniem

Aanbevolen berichten

Wij hebben thuis al jarenlang Pinnacle Studio Plus 9. Zo langzamerhand lopen we tegen problemen aan: het werkt niet op Vista en op een XP computer wil 9 niet werken met de Dazzle die we geleend hebben om wat Video Hi8 bandjes te digitaliseren. Tijd voor een nieuwere versie dus! Nu zie ik [url=http://estore.pinnaclesys.com/store/piestore/nl_NL/DisplayProductDetailsPage/productID.105149800]op de site van Pinnacle[/url] dat je ook een downloadeble upgrade kan kopen die geldig is vanaf ELKE versie...! Die kost iets van 59 euro of zo, in ieder geval een stuk goedkoper dan in de winkel! Maar... hoe weet die upgrade dat ik een oude versie heb? Moet ik soms m'n oude serienummer invullen of zo...? Weet iemand hoe dit werkt? Ik ben een beetje bang dat ik 'm bestel en download maar vervolgens niet kan gebruiken... Moet versie 9 soms geinstalleerd zijn om die upgrade te installeren? Dat gaat niet goed werken op Vista. Kort gezegd: heeft iemand al eens zo'n upgrade besteld en hoe werkt dat?
Link naar reactie
Let goed op de eisen die studio 12 aan je pc stelt, de eisen op de pinnacle site zijn de minimum eisen. En is de upgrade de plus versie want de gewone versie is behoorlijk kaal. Windows® XP met SP2 (SP3) of Windows Vista™ (SP1) besturingssysteem Intel® Pentium® of AMD Athlon™ 1,8 GHz of sneller (2,4 GHz aanbevolen) Intel Pentium HT of AMD Athlon 2,4 GHz of 1,6 GHz Dual core vereist voor Windows Vista 1 GB RAM aanbevolen DirectX® 9 of 10 compatibele grafische kaart met 64 MB (128 MB of meer aanbevolen) 128 MB vereist voor Windows Vista (256 MB aanbevolen) [i:f698558e38]256 is veel beter[/i:f698558e38] DirectX 9 of compatibele geluidskaart 2 GB vrije schijfruimte voor installatie van de software DVD-ROM-station voor installatie van de software
Link naar reactie
Bedankt voor de info! Voor het geval anderen met dezelfde vraag zitten: ik heb 'm ondertussen maar gekocht. Op m'n eigen (redelijk nieuwe) computer stond geen oude Studio versie omdat die niet compatible was met Vista. Aan het begin van de installatie kreeg ik de melding dat er geen oudere versie van Studio te vinden was: ik moest toen de cd van Studio 9 erin doen en het serienummer daarvan intypen. Toen dat allemaal in orde bleek te zijn, moest ik m'n nieuwe serienummer invullen en begon de echte installatie. Ik vroeg me dus af hoe Pinnacle wist of ik wel een oude versie had (het betreft immers een upgrade), nou, dat weet ik nu. ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...