Ga naar inhoud

Adobe Premiere Pro stopmotion film


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Ik probeer een stop motion film ta mekan in Adobe Premiere Pro. ik loop alleen tegen het probleem aan dat ik niet van alle ingeladen foto's tergelijkertijd de tijd dat de foto word weer gegeven kan veranderen. iemand een idee hoe dit makkelijk en snel kan? als ik nu de foto's inlaad blijft 1 foto 1 seconde staan dat moet dus korter worden maar wel bij alle foto's tegelijk alvast bedankt
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Aansluitend bij bovenstaande: ik heb hetzelfde probleem. Er moet een stop-motionfilmpje gemaakt worden van 74 foto's (jpg). Standaard staat de tijd op 5 seconden. Dat moet dus maximaal een halve seconde worden. Natuurlijk kan dat handmatig, maar het moet met een professioneel programma toch mogelijk zijn om dat in één keer te laten uitvoeren op alle afbeeldingen?
Link naar reactie
hier 2 antwoorden: [b:4f19572588]1:[/b:4f19572588] You can set the default duration of still images (in frames) in Premiere. Look in preferences (I think) - titles and still images. You have to set this BEFORE importing the images into the project, otherwise the duration will not be applied. [b:4f19572588]2:[/b:4f19572588] The answer here is to import your images as a sequence rather than as a whole load of individual stills. I think it may only work for certain image types and the imnages do have to be numbers sequentially. i.e. My_Frame_0001, My_Frame_0002 etc etc Import My_Frame_0001 and Premiere should ask you if you wish to import the entire sequence. Once done then your 'asset' inside Premiere is just like any other movie clip so just drag and drop it on a timeline. Ikzelf gebruik MonkeyJam een klein proggie van 3 mb werkt perfect [url]http://www.giantscreamingrobotmonkeys.com/monkeyjam/download.html[/url] Ga naar File \import \images select je foto's en voer een getal in bij "Hold" ( voor de duration). werkt alleen vanaf 1 sec. maar misschien moet je dan nog de framerate veranderen om tot een goed resultaat te komen. Je kunt ook de "Hold"op 1 sec. zetten en de framerate op 12 daarna wegsaven als avi en daarna inladen in premiere en de framrate op 25 zetten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...