Ga naar inhoud

running low on system memory


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik krijg regelmatig de volgende melding: Adobe Premiere Pro is running very low on sytem memory. Please save your project and proceed with caution. Even later krijg ik een zandloper en kan ik niet meer verder werken. Het is een gloedniew systeem met quad core Processor en 4 Gb RAM, P5Q MB Wat kan hier aan de hand zijn? Rob
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Bedankt voor de links. Ik heb alle beschikbare informatie doorgelezen, maar de vermoedelijk belangrijkste tip kan ik niet uitvoeren, omdat ik XP HOME gebruik. Wat mij niet lukt is de pagefile te veranderen. Hoe doe ik dat. Deze wordt door het systeem automatisch gezet op 2046 Mb, terwijl het 4989 aanbeveelt. Ik heb als begingroote EN maximale groote 4096 gealloceerd. Hoe kan ik die 2046 veranderen. Er meer dan voldoende ruimte op de gebruikte scratchdisk. Geheugengebruik door Premiere is onder 1 Gb. Gebruik van wisselbestand is ca 1,5 Gb. Gebruik CPU bij HDV project is 30 %. Allemaal nette waarden. De videoschijf is een aparte (E:) van 750 Gb. Staat voor 1/3 vol. Is er nog iemand met een suggestie?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...