Ga naar inhoud

Hulp gevraagd JVC GZ-HD7E met Pinnacle!


anoniem

Aanbevolen berichten

Goede avond, Ik ben in het bezit van bovengenoemde JVC camera in combinatie met Pinnacle 11 en 12. Met beide pakketen lukt me het niet om filmpjes van mijn camera op mijn pc te krijgen om ze te bewerken. Kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe? Hiervoor had ik een Sony camera waarmee het prima gaat. Met de bijgeleverde software van de JVC camera krijg ik wel de filmpjes van de camera gehaald, kan ik ze evt opslaan en in Pinnacle importeren maar dan loopt alles heel schokkerig. Mijn dank is groot voor mensen die me kunnen helpen.....!
Link naar reactie
Ik heb afgelopen week ook een jvc gekocht. Een GZ MG333. De bestanden slaat hij(de mijne tenminste, de jouwe niet las ik net) op als .MOD bestanden. Wmp speelt ze met kazaalite codec pac gewoon af. Je kan proberen de extensie te wijzigen. Ff googelen en dan kom je wel een tutorial tegen over hoe dit in zijn werk gaat. Om de bestanden op je pc te krijgen heb ik geen software nodig. Ik plug hem aan de laptop en zet dan de camera aan. In het menu van de camera kun je vervolgens een backup van de bestanden naar de laptop maken. Zodra je dat doet krijg je een pop up van windows waar je de map kan openen en de bestanden weer kan geven. Als je dit gedaan hebt ga je naar de map video. Dan kun je ze gewoon naar je pc kopieëren. NIET KNIPPEN DUS! Je moet ook de mapstructuur intact laten en bestanden alleen verwijderen via de camera zelf. Ik las trouwens ook dat het een HD camera is. Het zou dus kunnen dat je pc geen HD af kan spelen. Hier heb je een snelle pc voor nodig met de juiste videokaart. Speelt hij op tv wel goed af trouwens?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...