Ga naar inhoud

Sony Vegas Pro 8 Exporting help


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik maak regelmatig video's en heb laatst sony vegas pro 8 in huis gehaald. Nu heb ik een mooi filmpje gemaakt, en wilde deze opslaan als een wm of avi file. Dus ik 'Render As' gedaan. Alleen het resultaat is dat ik alleen audio krijg, en geen beeld. :? Waar ligt dit aan? De filmpjes die ik heb gebruikt zijn .mov bestanden, maar ik denk niet dat het eraan ligt dat als ik mijn video exporteer dat het dan zonder beeld is. Kan iemand mij misschien helpen met dit probleem, ik wil alleen het filmpje opslaan zodat het als een wmv of avi file op mijn computer staat, (andere is ook niet erg want daar heb ik een converter voor). Bedankt, Trevor
Link naar reactie
  • 8 maanden later...
Trevor, Zelf ben ik redelijk ervaren in Vegas 8 (voorheen gebruikte ik altijd Vegas 4.) Het is goed mogelijk dat je Quicktime (*.mov) moet installeeren, Vegas maakt namelijk gebruik van alle Windows bekende codecs. Start de PC opnieuw op en probeer het eens opnieuw in Vegas. Lukt het nog niet? gaan we dieper in de instellingen kijken... suc6. Marcel
Link naar reactie
Ik heb een paar dagen gelden de trial gedownload van Vegas Movie Studio 9 en ben er ook nog niet uit wat nu de beste manier van exporteren is. Naast het verschil in kwaliteit en bestandsformaat worstel ik ook nog met het beeldformaat. Soms worden films 4:3 weergegeven (in vlc) terwijl ik ze als widescreen heb geexporteerd. Suggesties zijn welkom.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...