Ga naar inhoud

Twee filmpje door elkaar laten draaien


Aanbevolen berichten

Hallo IK ben al een heletijd op zoek naar een programma waar je 2 filmpjes door elkaar heen kan laten draaien.. snap je wat ik bedoel ! Dat ik bijv. persoon 1 (ik) film die tegen een denk beeldig persoon 2 praat en dan persoon 2 (ik) die tegen persoon 1 praat !! Duss al weten jullie een programmatje of hoe dat heet (is daar een naam voor) [b:acd10b6dc8]Volgende keer graag een fatsoenlijke titel en je vraag in een normaal font. BG. [/b:acd10b6dc8]
Link naar reactie
je maakt eerst een filmpje van jezelf met een blauwe of groene achtergrond daarna nog een filmpje maken van persoon 2 ( gewoon filmen) daarna chroma key gebruiken ( blauw wordt weg gefilterd ) pinnacle studio , adobe premiere , sony vegas , magic video de luxe enz... eventueel met plug- ins kijk [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Chroma_key] hier[/url] maar ff
Link naar reactie
Je moet ff een onderwerp titel verzinnen die slaat op het onderwerp van je vraag, en geen bold in je post gebruiken als daar geen reden voor is. Er is ook zoiets als forum etiquette. Iemand die een topic start met [quote:8fe5bb2cc5][b:8fe5bb2cc5]>>>>>>>HELP<<<<<<[/b:8fe5bb2cc5] [/quote:8fe5bb2cc5] heeft op mij alleen maar het effect dat ik je niet wilt helpen, komt nogal onbeschoft over om het zo maar te noemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...