Ga naar inhoud

Foutmelding Nero Vision


Aanbevolen berichten

Ik heb met Nero Vision probleemloos meermaals AVI-files op DVD gebrand. Met één zo´n file lukt dat niet; op het moment dat de transcodering moet beginnen komt de foutmelding: "Kan data niet voor opname gereedmaken; voorbereiden sessie mislukt; transcoderen van de video´s mislukt". In vergelijking met de gelukte projecten valt me als enige verschil op dat in de samenvatting van het project de SmartEncoding-ratio 100% is, bij de geslaagde projecten is dat steeds 0 %. Zegt me niks. Ook het opgemaakte foutrapport bestaat uit de bekende abacadabra waar je niets aan hebt. Wie heeft daar wél verstand van?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Sorry voor de late reactie; had andere bezigheden. Heb met dat Total Video Converter de AVI file omgezet in MPG, waarbij opviel dat het in meerdere parten opgedeeld werd. Die verder zonder probleem met Nero kunnen branden. Blijft toch vreemd dat Nero déze file niet wilde branden en andere wel, met, volgens de uigebreide eigenschappen, dezelfde audio- en videocompressie. Had trouwens al de nieuwste versie van KLite Codec Pack op mijn PC staan. Bij het installeren daarvan kom je echter vragen tegen welke codecs wél en en welke níet geladen moeten worden; zaken waar een normaal mens niets van begrijpt. Bedankt voor de hulp.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...