Ga naar inhoud

smartsound/Pinnacle 11


Aanbevolen berichten

Na installatie van Pinnacle 11 probveerde ik tevergeefs mijn "oude" Smartsound muziekjes te installeren. Die installatie leverde niets op, alleen extra ongemak: bij het starten van sommige programma's probeert Windows Installer steeds maar weer de Smartsound plugin te installeren. Verwijderen van alle Smartsoundverwijzingen leverde niets op. Ook het Microsoft reparatietooltje msicuu2.exe werkte niet. Als er geen behoorlijke manier is om Smartsound nog te gebruiken in Pinnacle 11, misschien is er dan een oplossing voor dat hijgerige Windows Installer. Help.... :roll:
Link naar reactie
Hier heb je een truukje om smartsound weer in 11 te installeren. Het werkt want ik heb het ze3lf ook gedaan. 1 CD #1 van Studio plus upgrade version 10 in de DVD/CD speler 2 Dan naar \setup\SmartSound gegaan. 3 SmartSound Pinnacle Music.exe gestart (er wordt iets geinstalleerdt, SmartSound was nog niet in Studio 11 bruikbaar) 4 De laatste versie Quicktracks Installer.exe gedownload van internet http://www.smartsound.com/support/updates.html?product=pinnacle 5 QuicktracksInstaller3050.exe gestart 6 Smartsound is nu weer aanwezig in Studio 11
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...