Ga naar inhoud

Beelden van videocamera ophalen =(


Aanbevolen berichten

goedemiddag, Ik heb een tijdje terug een een nieuwe camera gehaald van [b:d86c782e85]Sony, namelijk de DCR-HC37E[/b:d86c782e85]. Deze heb ik lange tijd gebruikt om te filmen, maar nu het volgende. Als ik de beelden op mijn pc wil zetten heb ik een probleem. Ik heb namelijk geen kabeltje bij de camera geleverd gekregen en wist niet welke ik nodig was. Ik heb hiervoor een [b:d86c782e85]3 port FireWire kaart van Sweex [/b:d86c782e85]gekocht om de beelden over te kunnen zetten. Hiernaast haalde ik een [b:d86c782e85]4-pins kabeltje (aan beide kanten) die past op mijn camera en op de FireWire kaart. [/b:d86c782e85] Alle software is geinstalleerd en het kaartje zit geod in dee computer. Als ik nu probeer de beelden op te halen geeft de pc een bericht dat de ilink kabel niet gevonden kan worden. De verkoper waar ik de kabel weghad verzekerde me dat dat de juiste kabel was en hij past ook gewoon overal in. Kan iemand van jullie me helpen? Ik zou dit erg op prijs stellen. U kunt mailen naar eric_rinsmaAThetemeelpuntcom of een reply maken. Alvast bedankt, Erictheartman [color=red:d86c782e85][edit RW]Het is, in principe, nooit een goed idee om je emailadres in posts te verwerken, je maakt het een adress-harvester zo wel erg gemakkelijk waarna je mailbox vanzelf volloopt met spam of andere narigheid, bovendien kunnen mensen je bereiken via de knop "profiel" [/color:d86c782e85]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...