Ga naar inhoud

Magix Movie Edit Pro werkt niet


Aanbevolen berichten

Ik heb een tijd geleden MMEP gedownload en betaald. Van het begin af aan heb ik er zó veel problemen mee gehad dat ik heb besloten daar niet verder mee te gaan. Het heeft weinig zin hier weer een dicussie over te beginnen. Ik zou graag een goed programma willen wat aan videobewerking kan doen wat MAGIX kan. Dat was namelijk het enige deel wat redelijk goed werkte: capture gaan niet, en een DVD maken van je video gaat ook niet, bewerken wel. Wie kan me adviseren. Ik zoek geen duur programma: Windows Movie Maker is tenslotte gratis (bijgeleverd) en zou eventueel kunnen voldoen, maar is wat gestript. Ik zoek dus ook geen programma met veel toeters en bellen. MVG perloc
Link naar reactie
Probeer er een paar en 'behoud de goede'. B.v. Adobe's Premiere, Sony's Vegas, Pinnacle's Studio, Ulead's software, Avid. Ze hebben elk hun eigenaardigheden en verwacht ook van de top geen vlekkeloze werking in alle gevallen (...). Helaas is het je eigenmaken van deze software niet altijd eenvoudig, maar test met enkele eenvoudige bewerkingen (die beschreven staan in de help-functie), dan krijg je gauw een idee of de specifieke aanpak je ligt of niet.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik vind de klantvriendelijkheid van Magix zo verwarmend dat ik toch even het volgende wilde melden: Ik ben door Magix benaderd met de aanbieding om MMEP op DVD gratis aan mij op te sturen. Men heeft bij Magix gelezen wat ik heb geschreven in deze thread. Dus klantvriendelijkheid is nog niet de wereld uit.... Het zal wel even duren voor de DVD in mijn (post)bus valt. perloc
Link naar reactie
Hm, idd: Kudos voor Magix voor zo'n actie! Zo iets hoor je niet vaak in softwareland en is miz wat betreft "reclamewaarde" goud waard en staat in schril contrast met de reactie die je doorgaans bij andere fabrikanten krijgt. Het geeft ook een beetje het vertrouwen weer welke de fabrikant kennelijk in zijn eigen product heeft. Hulde!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...