Ga naar inhoud

video


Aanbevolen berichten

als ik op mijn pc mijn digitale videocamera aan sluit dan kan ik via ,bv . een nero programma kijken naar wat er opgenomen is . ik heb ook ,pincle instand cd, dvd , maar ik zou af en toe een snapshot willen maken als foto , meer opties hoeft niet . maar met voorn. programma,s lukt dat niet. is er een programma te downloaden waarmee dat wel mogelijk is , voor mijn pc crash had ik zo,n programma ,maar weet niet meer hoe de naam daarvan was . bij voorbaat dank, peter
Link naar reactie
u verward windows mediaplayer, met windows moviemaker , en daar heb ik problemen mee , in movie maker zit links onderin een knop met een fototoestel er op daar kan je net als in ,vlc een momentopname maken , en dat werkt bij mij niet in moviemaker , die werkt sowieso helemaal niet , dat deed hij voorheen wel ,is toch wel een aardig programma , (als hij het doet ) ik heb hem div.keren opnieuw gedownload , zit standaart in sevice pak 2, maar is niet aan de gang te krijgen . en dat ergerd mij zeer, bij microsoft hoef je niet aan te kloppen voor hulp , daar hebben ze alleen maar euro ,en dollartekens op hun voorhoofd , dus als u een manier weet om moviemaker aan de praat te krijgen , en dan ook nog in het nederlands , zou ik u zeer dankbaar zijn . peter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...