Ga naar inhoud

scenes dv tape als losse bestanden


Aanbevolen berichten

Hallo, Anderhalf jaar geleden heb ik een hele dv tape overgezet van mijn Panasonic NS DV 60 via firewire naar de harde schijf en ik kreeg toen in een opgegeven map alle losse bestandjes van elke scene. Ik weet niet meer met welke software, maar hij was gratis. In moviemaker gaat dat niet, want daar worden alle scenes alleen softwarematig gesplitst. In de verkenner staat toch maar één groot bestand. Weet nog iemand waarmee dat kan? Alvast bedankt. Jos
Link naar reactie
Bedankt voor de tips. Ben gisteren lekker bezig geweest. Nooit gedacht dat movie maker van Microsoft enigszins bruikbaar was. Leuk filmpje gemaakt (toevallig trouwens via de homepage link alhier te bekijken) Een ander filmpje dat ik met onze scenes wilde monteren van een raftingtour dvd die men in Turkije heeft gemaakt was niet om aan te zien. Veel wazige passages. Moest 'm eerst rippen naar avi en toen importeren in Win moviemaker en monteren. Het resultaat was niet om aan te zien. Jos
Link naar reactie
meer tips op... http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=178332&highlight=moviemaker en inderdaad het eindresultaat qua beeld,... het kan nooit beter worden.... Tip die ik vaak lees: beperk het aantal getruukte overgangen, het lijkt eerst mooi maar het verveeld heel snel. Kijk maar eens naar de professionals op de serieuze zenders, die doen dat ook niet. De commerciëlen schreeuwen.... veel harder... ik word daar zo moe van....
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...