Ga naar inhoud

Van AVI naar Mpeg


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Zit met een probleem. Ik probeer met een programma mijn Star wars collectie van AVI naar MPeg te converteren zodat ik het op mijn DVD kan afspelen. Nadat mijn computer gecrashed was bleek er maar een kwart van de film te zijn gecoverteerd maar het bestand was al 3.5 GB groot. :( Dus dat gaat niet goed. Is er programma dat het converteren een beetje snel en met goede kwaliteit kan doen? Dus van AVI naar Mpeg of VCD. Liefst MPeg. Ik heb wat namen nodig heb namelijk al op google gekeken en kwam op dit programma uit " Boilsoft". Maar dat werkt Traaaaag.
Link naar reactie
TEMPGEnc kan het doen, rechtsstreeks van avi naar een DVD kan ook met Nero. Met beide heb je een goede mpeg2 codec nodig, in de nieuwere versies van Nero zit die al. Met beide kun je ook de uigaande groote aanpassen, die dient wel te passen op een DVD. De kwaliteit zal iets minder worden, omdat het mpeg bestand veel groter zal worden, afhankelijk van het type avi, (divX, Xvid, o.i.d.,) en de compressie. Overigens duurt het recoderen inderdaad lang, en dat met al die recode progjes.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...