Ga naar inhoud

nero vision express


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zit nog steeds te stuntelen met videobewerking . Ik capture met nero vision express mijn beeld materiaal van mijn dv naar mijn hd . Als ik alles op mijn hd heb staan kies ik in nero vision `een dvd maken ` tot nu toe gaat alles top , kan een menu maken en branden , maar op mijn dvd speler bij mijn tv stotterd het beeld en het geluid . Als ik deze beelden afspeel op de comp , bijv in nero vision is dat net zo , maar als ik het weer afspeel met nero show time dan weer niet ?????? Mijn buurman gebruikt de zelfde versie als ik en de dvd`s rollen bij hem zo uit de comp zonder dit gezeur wat ik nu heb. Mis ik een codec of plugin of ligt het aan de brand instellingen ? Heb nu heel veel tijd in dit alles gestoken en veel dvd`s verknalt maar is er nu iemand die me goed op weg kan helpen ?????? alvast bedankt[size=18:707ce09b44][/size:707ce09b44][size=12:707ce09b44][/size:707ce09b44]
Link naar reactie
neem eerst DVD-RW's.... scheelt iig irritatie om teveel bierviltjes te maken.... Die wis je gewoon weer... Tip: zet virusscanners en alle andere programmas, achtergrond tools zoveel mogelijk uit. Zorg dat je of op een vrije partitie schrijft, in ieder geval niet op een partitie die erg gefragmenteerd is. Ik heb weinig ervaring met Nero Express, Winsows Moviemaker doet bij mij vaak de job prima. Voor bijzondere klussen heb ik AVS Video Tools gekocht, een paar 10-tjes. Ik heb heel wat vieod editing progs geprobeerd veel al vallen ze tegen.
Link naar reactie
Ik zet alles al uit wat ik uit kan zetten en als hij bezig is een dvd te maken kom ik niet eens aan de computer . Het beeld stotterd al als ik het tussentijds afspeel met nero vision express Het bron matreiaal is goed van bijv quick time en nero show time spelen het bron materiaal wel goed af , maar bijv media player weer niet . Het lijkt mij , dat als nero vision express het al niet goed af kan spelen hij het ook niet goed brand .
Link naar reactie
Het stotteren kan het gevolg zijn van PAL/NTSC instelling verschillen. Je DV materiaal van je camcorder is PAL en alle programma waarmee je op de pc werkt zul je ook op PAL moeten instellen. PAL=25 frames/sec NTSC= 29.97 frames/sec Je zult dus moeten capturen naar een pal video, deze bewerken als pal video en ook daarna een pal-dvd maken(coderen naar dvd-mpeg2 video in pal). voor het daadwerkelijk branden van de video is geen instelling nodig, de dvd wordt in de norm van de video die je er op brand.
Link naar reactie
Ik ben nu momenteel bezig de filmpjes in TMPGenc te laden , een menuutje te maken en op mijn harde schijf te zetten als DVD . Wat me opviel is bij het testen hoe het eruit zou gaan zien in TMPGenc de beelden vlekkeloos werkten ten opzichte van nero vision expres. Hopelijk mag is straks melden dat het me na heel wat gestuntel gelukt is om een aantal filmpjes met mooie kwaliteit op een dvd-tje te branden. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...