Ga naar inhoud

Gameplay digitaal opnemen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal Ik heb een vraag namelijk ik heb een xbox 360 dat verbonden is met mijn tv d.m.v een hdmi aansluiting nu is mijn vraag of ik niet digitaal mijn gameplay kan capturen ( opnemen ). Nu weet ik dat er apparaten zijn zoals pinnacle dazzle vc platinum maar dat is alleen voor anologe signalen. Ik heb wel gezien dat je pc kaarten hebt om te capturen, maar tot me bezitingen behoren : Sony laptop Vaio VGN-AR41L met een firewire ingang ik weet niet of ik daar mee wat kan doen, heb gezocht op het net maar kon niks vinden. Ik d8 ook aan externe apparaten ik weet niet hoe die dingen heten maar het lijkt op een externe harde schijf en heeft aantal video aansluit mogelijkheden, kan ik dat gebruiken en hoe heet zo'n ding. Een dvd recorder met 1 hdmi ingang en 1 hdmi uitgang dat kan ik toch ook opzich gebruiken of niet ? Ik wil Maximaal €200 uitgeven. heeeeeeeeeeeeelp me :cry: [color=darkblue:1c6e51c342][/color:1c6e51c342]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...