Ga naar inhoud

Pc videobewerking


anoniem

Aanbevolen berichten

Maak even een schermafdruk van die dell, met jouw link komt een ander nergens. Mijn lijstje is ook nog wel wat uit te kleden, E6750 erin, scythe koeler erui, 250GB schijf erin, zit je al op iets van 720. Je kunt die samenstelling ook eens bij wat andere webshops bekijken, wil wel eens wat goedkoper zijn. Bij Dell moet je inderdaad op de aanbiedingen afgaan. Zelf iets samenstellen wordt belachelijk duur.
Link naar reactie
Ik heb inmiddels een nieuwe pc aangeschaft (toch maar bij Dell): Intel Core 2 Duo E8400 processor (3.00GHz, 1333MHz, 6MB cache) 640 GB (7.200 rpm) SATA harde schijf (2 x 320 GB) 4 GB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM (4 x 1.024) 256 MB ATI® Radeon™ HD 2400 XT grafische kaart met een mooi 20 inch breedbeeld flatpanel ;) Was er een kleine 1000 euro voor kwijt inclusief verzendkosten. Dinsavond besteld, vrijdag al in huis :D . Heb er alleen nog geen videobewerkingssoftware op geinstalleerd, maar ben wel benieuwd nu... Iig bedankt voor de adviezen die ik hier gekregen heb.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...