Ga naar inhoud

Video importeren ale één of meerdere bestanden


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil mijn gemaakte films met mijn DV camera op de computer zetten. Daarna wil ik deze filmpjes bewerken en op een externe harde schijf bewaren (AVI). Ik kan kiezen bij Adobe Elements om het filmpje als één bestand te importeren of als losse bestanden. Volgens mij maakt hij een los bestand van elk los stukje opgenomen film. Wat zijn de voordelen van meerdere losse bestanden of één enkel bestand? Mijn externe schijf maakt gebruik van het NTFS bestand.
Link naar reactie
[quote:b71b4c6123="andre@home"]als losse stukjes.. vind ik handiger want je kunt slechte stukken meteen weglaten door ze niet op de tijdlijn te slepen. Plus dat je bij het bewerken meer overzicht hebt wat je kiezen kunt en je bent meteen op de juiste plaats om nog bij te knippen. Ben wel benieuwd wat anderen het voordel van een bestand vinden...[/quote:b71b4c6123] Ik vind het ook handiger losse bestandjes. Ben nieuwsgierig of meerder mensen er ook zo over denken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...