Ga naar inhoud

DVD branden op DVD-


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een DVD met Nederlandse ondertiteling die ik graag op mijn eigen DVD recorder zou willen afspelen. Iemand heeft deze DVD voor me gebrand, maar helaas speelt mijn DVD recorder alleen DVD - af en geen DVD +. Ik dacht dus de DVD te kunnen kopiëren naar een DVD -, maar deze wordt door de recorder niet herkend. Iemand anders heeft toen de DVD 'geript' en weer gebrand, maar dit lukt ook niet. Ik zou nu echt niet meer weten hoe ik dit zou moeten oplossen. Ik heb sinds kort zelf een DVD brander, maar het is nog steeds niet gelukt. Ik kan deze DVD ook legaal kopen met Nederlandse ondertiteling en dat zou ook geen probleem zijn, ware het niet dat de legale versie een andere is dan de versie die ik wil hebben. Kan iemand me hier raad bij geven? Alvast bedankt, Margreet
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:0edcf1b376="Lektroluv"]volgens mij is dit je harde schijf van 250GB? Als het SH-S182D is, is hij dan van het merk Samsung? Welke software gebruik je om te schrijven? Wat gebeurt er als je de dvd leest via je pc, gaat hij dan wel voor beide gevallen?[/quote:0edcf1b376] Ik heb even op internet gezocht. Als ik op dit typenummer en DVD brander zoek, dan krijg ik inderdaad Samsung. Ik gebruik Nero 7 om te schrijven. Als ik de dvd in de computer stop, dan speelt hij wel gewoon af.
Link naar reactie
[quote:cf553c8e4e="Lektroluv"]Hoe zit het met andere zelfgeschreven dvd-r's, spelen die in je dvd speler? Ik neem aan dat je dvd schrijver dvd-r kan schrijven, aangezien hij vrij nieuw is.[/quote:cf553c8e4e] Ik heb nog geen andere DVD's geschreven. Ik ben normaal niet zo van de illegale, ik brand meestal alleen DVD's van films die ik op TV heb opgenomen. Maar ik had deze betreffende film ook gedownload via internet. Dat bleek een MPEG4 bestand te zijn, en dat speelde mijn dvdrecorder ook niet af.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...