Ga naar inhoud

flv naar avi


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een flv-bestand (+/- 325 MB, ongeveer 30 minuten speelduur) en wil dit omzetten naar een avi-bestand. Ik heb verschillende programmaatjes gedownload en geprobeerd: SUPER, Alltoavi, Freez flv to avi wmv mpg converter, Riva flv encoder, maar het lukt me niet. Met de meeste bestandjes gaat het programma met het oorspronkelijke bestand aan de slag, maar stopt het na ongeveer 100 MB (ongeveer 12 minuten speelduur). Ze stoppen niet allemaal op hetzelfde punt. Wat er is geconverteerd werkt goed, alleen het is slechts een deel van het oorspronkelijke bestand. Hoe krijg ik nu mijn gehele bestand goed geconverteerd? Weet iemand raad? Alvast bedankt!
Link naar reactie
@tom169: dank voor de suggestie maar de door jouw genoemde site zegt te werken met bestanden tót 150 MB, helaas is dat te klein voor mijn bestand. @andre@home: dank voor de link, na downloaden gebeurde met het prgramma 'free flv to avi converter' hetzelfde als met de al eerder uitgeprobeerde programma's: het gaat deels goed (in dit geval tot 34%), en dan stopt -ie met als gevolg een incomplete avi file. @gerben: dank voor de link. Ik ga het uitproberen en ben blij verrast met de uitgebreide tutorial die erbij staat.
Link naar reactie
Het hele flv gebeuren gaat aan mij voorbij en dus kan ik er niet veel zinnigs van zeggen, het hele flash gebeuren is miz een good invention gone bad. De enigste reden dat het zo veel gebruikt wordt is de moeilijkheid om het te downloaden en verder te verwerken, zoals jij dus ook ondervind. Verder laat flash video vaak mijn browser crashen en dus nog een reden om het formaat te mijden. ik "kijk" dus geen youtube en consorten. Maar: als er verder geen voor de hand liggende redenen gevonden kunnen worden dan zijn dergelijke problemen vaak te wijten aan een defecte download. Vooral omdat je al meerdere methodes hebt geprobeert en die allen,min of meer, hetzelfde resultaat opleveren dan begint bij mij toch wel de gedachte op te komen dat het bestand corrupt is. Ik zou dan om te beginnen eerst eens 1 van de bestanden opnieuw downloaden en het weer proberen. Als je meer hulp wilt zul je even moeten aangeven om welk flv bestand het gaat (website) en me moeten aangeven hoe ik het download, zoals ik al zei: ik heb me er nog nooit in verdiept. Ik zou ook wel een poging willen wagen, problemen intereseren me altijd.
Link naar reactie
[quote:a090257927="Ener Nestraa"] @andre@home: dank voor de link, na downloaden gebeurde met het prgramma 'free flv to avi converter' hetzelfde als met de al eerder uitgeprobeerde programma's: het gaat deels goed (in dit geval tot 34%), en dan stopt -ie met als gevolg een incomplete avi file. [/quote:a090257927]Heb je wel genoeg ruimte op de disk om de bestanden aan te kunnen maken 9ook zijn er wel eens tijdelijke...)
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...