Ga naar inhoud

Power director express code


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een JVC Everio camcorder gekocht en kreeg daarbij videobewerkingsprogramma Power director express. Het werkt bij mij perfect. Vraag mij dus ook niet hoe. Helaas ben ik het registratie nummer kwijt die bij de cd hoor. Of heb ik het niet erbij gekregen in ieder geval mis ik de code om mij te registreren voor meer mogelijkheden voor bewerking van de video. Heb jij voor mij de code om in te logen? Dank je wel Bobina
Link naar reactie
Dat zal (uiteraard) niet gaan. Als er een regcode nodig is voor het "un-locken" van het programma dan zal deze toch echt van jou moeten komen, wij kunnen hem niet geven. Net zo goed als dat ik je geen regcode voor windows of om het even elk ander programma kan geven. Je zult contact op moeten nemen met (ik denk) jvc voor een nieuwe code als je de oude kwijt bent geraakt. Denk er tevens aan dat vaak bij hardware software wordt geleverd die niet alle functies heeft, die "extra" functies zul je dan bij moeten kopen op de website van Cyberlink (powerdirector).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...