Ga naar inhoud

branden wil niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi , Ik ben nieuw hier , ik ben micha en kom uit enschede . Ik ben nu al half jaar bezig om beelden van mijn sony DCR - HC23 naar mijn computer te krijgen . Dit is me gelukt . Wat heb ik gedaan : Ik heb met ulead movie factory de bandjes stuk voor stuk naar mijn comp over gezet en daar staan ze nou als MPEG files . Ik heb met Ulead een menu aangemaakt en de MPEG files in Ulead geladen en er voor gekozen een dvd te maken , nu komt het na een dik uur te hebben gewacht is hij klaar met branden , nu heb ik twee dvd spelers in huis maar ze spelen niet af . Ik heb deze beelden ook door MAGIX video gehaald maar daar is ook het zelfde probleem . Heb ook geprobeerd die een greep uit mijn video bestanden in nero te branden door een SVCD te branden , hier krijg ik de melding dat de FILE niet goed gecodeerd is voor SVCD , hij vraagt dan of hij dat moet doen , deze cd speelt wel af op mijn dvd speler . Er gaar ergens iets fout maar weet bijgod niet wat , ik blijf nu met beeld matriaal zitten , wil het oh zo graag op een dvd hebben . * computer : AMD athlon 64 X2 Dual Core 4400+ 2 gig geheugen Video kaart : Nvidia Geforce 86ooGT ( nieuwste drivers ) Hopend dat iemand iets weet . Groetjes :wink:
Link naar reactie
Hoi, Heb inmiddels met nero vision mijn video gecapturd en dit door TMPGENC DVD AUTHOR 3 gehaald , dit opgeslaan op mijn schijf en gebrand met de nieuwste versie van NERO . Het is weer noppes en niet af te spelen op de dvd speler , zelfs bij de buren niet . Ook heb ik drie soorten dvd`s gebruikt en allen spelen niet af ! Ga nu als laatste de gecatuurde file maar eens door een converter halen en dit door TMPGENC halen en branden en dan houd het voor me op . Iedereen praat vol lof over een film van je camera op je comp te zetten , dit te bewerken en dan te branden ,,,, onbegrijpelijk,,,,. :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...