Ga naar inhoud

Split en join AVI Divx


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zoek een eenvoudig recht to recht aan pgm die het volgende doet. Het gaat om AVI (divx, xvid). Ik wil de AVI in stukken splitten ende gesplitte stukjes moeten samengevoegd worden tot een nieuwe AVI(divx). Hij moet de boelniet opnieuw gaan coden. Ik heb virtualdub geprobeerd, die doet het wel, zij het dat hij problemen heeft met VBR geluid en hij doet er lang over (wat is lang). Bovendien maakt virtualdub het bestand vele malen groter. Ik had een AVI van 300 mb, spliite 3 stukjes. Virutaldub voegde ze samen tot 1,6 GB. Suggestie's.
Link naar reactie
Je moet in Vdub zowel de audio als video op "direct stream copy" zetten, dan wordt er niets opnieuw gecomprimeerd..... Wil je de vbr melding niet krijgen (maar die is puur cosmetisch, je hebt er verder geen last van) dan kun je NanDub gebruiken, ff googelen. Nandub is een Vdub variant uit het verre verleden ten tijde van Vdub versie 1.4d maar kent wel een aantal handige truuks zoals bv het kunnen splitten van een avi in op te geven brokken van een bepaalde bestandsgrootte, bv; een 1400 MB divx splitten in exact(+/- een paar MB) 2 stukken van 700 MB zodat ze op een cd passen. De "laatste" nandub is 1.0rc2 en is nog steeds een veel gebruikte tool icm divx 3.11 en vbr mp3 om zeer goede dvd rips mee te maken. (= wel veeeeeeeeeel werk ;-) ) http://hem.passagen.se/ohman123/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...