Ga naar inhoud

Reboot Premiere Pro 2.0


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo.. Ik heb nu al enige tijd Premier Pro 2.0, maar elke keer waneer ik deze probeer op te starten gaat de pc automatisch opnieuw opstarten. Zelf heb ik niet zoveel verstand met computers maar andere mensen die het wel hebben, zouden ook niet weten wat het probleem is. Zijn er meer mensen die deze problemen hebben gehad of zouden weten hoe ik ze misschien zou kunnen oplossen Alvast bedankt Gr. Aarnt
Link naar reactie
Je krijgt een bsod (blue screen of death) maar ziet hem niet omdat een instelling van windows er voor zorgt dat meteen wordt ge reboot. [url=http://www.google.nl/search?hl=nl&q=bsod&meta=]google[/url] [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Screen_of_Death]wikipedia[/url] Dus eerst dat uitzetten, vervolgens premiere laten crashen en dan de exacte text van de bsod noteren en alhier posten, dan weten we wat meer en is er wellicht een oplossing voor te bedenken. klik rechts op deze computer en dan eigenschappen , tapblad geavanceerd/opstart en herstel instellingen/instellingen/systeem fouten , het vinkje weghalen bij "de computer automatisch opnieuw opstarten" Bsod onder win2000 en later bijna altijd veroorzaakt door slecht functionerende hardware. Dat kan het fysieke apparaat zijn (bv defect geheugen of slechte kabels) maar ook de driver die het apparaat aanstuurt. Het loont dan ook meestal wel de moeite om bij dit soort problemen alvast op zoek te gaan naar de laatste versie van alle drivers die je pc nodig heeft: moederbord/chipset,video en audiokaart,netwerk apparaten,raid drivers,webcams,tv kaarten enz enz....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...