Ga naar inhoud

Hoofdstukken maken in Movie Maker


Aanbevolen berichten

in XP niet in Vista geloof ik wel. Jammer.... moviemaker is erg intuïtief... Dus aparte filmpjes maken en met Nero vision of iets anders in hoofdtukken zetten. Ik heb AVS Video Tools gekocht, ca 4 tientjes. de video editor is niet o handig als moviemaker dus ik maak in moviemaker en verder afwerken in AVS. Verder kan het programma erg veel. Er zijn nog wel meer van zulke progs.
Link naar reactie
[quote:2a3cba2c40="andre@home"]in XP niet in Vista geloof ik wel. Jammer.... moviemaker is erg intuïtief... Dus aparte filmpjes maken en met Nero vision of iets anders in hoofdtukken zetten. Ik heb AVS Video Tools gekocht, ca 4 tientjes. de video editor is niet o handig als moviemaker dus ik maak in moviemaker en verder afwerken in AVS. Verder kan het programma erg veel. Er zijn nog wel meer van zulke progs.[/quote:2a3cba2c40] Kun je met AVS Video Tools ook hoofdstukken maken? Zo ja, met welk programma gaat dit makkelijker: met AVS Video Tools, of met Nero Vision?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...