Ga naar inhoud

Paar vragen over Avi, Xvid etc


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben met dvd's en avi's aan het stoeien voor mijn mediaserver. Dit ding heeft een opslagcapaciteit van 500Gb. Als ik deze vul met video_ts mappen gaat dat erg hard. Tot op heden ben ik er niet in geslaagd om zelf kwalitatief goede avi's te maken ondanks dat ik avonden gelezen en gegoogled etc heb. Nu trof ik een dvd-rip van aXXo aan, Xvid. Ik weet niet HOE hij het doet maar zowel video als audio zijn zeer acceptabel en slechts 700MB!! Weet iemand hoe en waarmee hij dat voor elkaar krijgt?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hoewel aXXo zijn rips Xvid noemt, zijn het bijna allemaal DivX rips. :-? Maar goed dat terzijde ... Om een land verhaal kort te maken ... wil je op een makkelijke manier je DVD's converteren naar avi, probeer dan [url=http://www.fairusewizard.com/lang_en/fairuse_wizard_dvd_divx_xvid_backup_tool_light_edition.html]FairUseWizard[/url] eens. [i:5d49c1880c] Zet als je een Project start het programma op 'Full Auto Mode' en je krijgt een perfect standalone-player compatible avi.[/i:5d49c1880c] Opmerking: Zolang je een 'normale' TV hebt, is de kwaliteit van 700Mb rips voldoende.
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...