Ga naar inhoud

Sony Vegas geluid bewerken?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben pas begonnen met Sony Vegas. Het is erg leuk om mee te "spelen". Ik heb ook al veel geleerd, gewoon door veel uitproberen. Jammer dat Youtube een max heeft van 100mb, dat beperkt! Maar goed, Mijn vraag is : hoe kan ik geluid apart van het filmpje bewerken...soms is er een scene waarvan een bijv. 5 sec geluid van wil laten horen, en de rest niet, alleen het toegevoegde geluid/liedje... Bijvoorbeeld een filmpje met liedje van een hond, dan mute ik alle audio tracks....wil ik een stukje audio track splitten om bijvoorbeeld het blaffen te bewaren, dan split hij automatisch ook de video...en dat wil ik niet, ik wil alleen het geluid.... Als ik toegevoede sound media wil splitten, is dat geen probleem, maar sound media bij het filmpje krijg ik niet losgekoppelt.... Enig idee? Het zal wel heel simpel zijn, maar ik vind het gewoon niet.... Een aantal korte bewerkte en onbewerkte filmpjes staan op http://nl.youtube.com/suuske747 zoals je ziet, ben ik een beginner, maar ik vind het leuk om te doen, en ik leer steeds weer bij.... groetjes Suuske747
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...