Ga naar inhoud

windows movie player geen mpeg


anoniem

Aanbevolen berichten

Heey Ik heb een probleem. Ik heb filmpjes van youtube gedownload allemaal videoclips en daar wou ik een mix van maken met windows movie player. Nou het was gelukt een mix van 17 min hij draaide hem alleen niet zonder vasttelopen maar ik dacht dat komt wel goed als hij er een film van heeft gemaakt. Nu blijkt dat hij er niet eens een film van maakt! Het zijn allemaal mpeg bestanden misschien dat dat er meetemaken heeft. Kan iemand me helpen want het was zo'n dope mix en ik wil hem graag als filmpje. Groetjes Melanie
Link naar reactie
[quote:8dd39a0c3e="piacevole"]Je bedoelt waarschijnlijk windows movie [b:8dd39a0c3e]maker[/b:8dd39a0c3e]? Als dat zo is dan gewoon alles mixen. Als je klaar bent naar bestand > publiceren gaan. Daar kan je kiezen waarop je het wil publiceren. (lege cd, computer e.d.) Als het goed is slaat hij het dan op als 1 videobestand.[/quote:8dd39a0c3e] Ja klopt ik bedoel movie maker :oops: Maar dat doet hij juist niet. Ik heb toen gewoon een keer 2 korte mpeg filmpjes achter elkaar gezet en dat sloeg hij ook niet op. Maar toen zette ik 2 mpg filmpjes achter elkaar dat totaal nog langer was en dat sloeg hij wel op als 1 film.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...