Ga naar inhoud

Filmen in een zaal


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste medemens , Volgende week mag ik het huwelijksfeest van een vriend filmen. Mijn camera Panasonic NV-GS 500.... Nu vrees ik vooral 's avonds , als ik binnen moet filmen. Vorige week gezien,een lamp van 10 W van het merk panasonic die in de voet past op de camera ....kostprijs 110 euro . .... of een LED lampje van hama met voet ...kostprijs 53 euro ... Wat zou het beste zijn ... of maakt het zoveel geen verschil .... Alvast bedankt voor de tips....
Link naar reactie
Als je het goed wilt doen moet je een wat zwaardere lamp gebruiken maar die kosten ook meer geld. Het Hama lampje wat jij bedoeld is een LED lampje met een bereik van ongeveer 2 meter. Leuk voor dichtbij maar niet om een zaal uit te lichten. Maar als je dichtbij het onderwerp zit is dat een prima oplossing en doet het lampje 2 uur branden met slechts 2 penlight. Vraag anders de eigenaar van de zaal om wat extra licht aan te zetten als er iets gedaan wordt op het feest. Dan ben jij verzekerd van goede plaatjes. De NV-GS500 doet de rest en houd je ook nog wat over van de aanwezige sfeer. Geloof me, met een grote lamp lopen stelt niet iedereen op prijs. En zeker niet als ze een biertje op hebben. Geloog me, ik heb dit werk ook gedaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...