Ga naar inhoud

Film afspelen Media Player


anoniem

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij hiermee verder helpen: Heb een film gemaakt in WMM2 maar bij het afspelen in Media Player11 wordt het scherm op een bepaald moment zwart, de film loopt wel nog door (hoor muziek nog). Bij het opslaan van de film kreeg ik wel op een gegeven ogenblik de melding dat het geheugen te klein was en pc dit ging uitbreiden. Kan het daar aan liggen.
Link naar reactie
[quote:f094044b4f="trezebees"]Geheugengebruik 1227 MB - dus heb ik meer dan 1GB dacht ik. Ik zou misschien het virtuele geheugen groter kunnen maken maar dan heb ik hier weer een ander vraag. Wat is eigenlijk de maximale grootte (MB) van de beginwaarde tegenover de maximale grootte?[/quote:f094044b4f] Virtueel geheugen, is zoals je misschien zelf wel begrijpt een stuk langzamer dan echt geheugen. Het v. geheugen staat standaar op 150% van je echte geheugen, dit is in principe genoeg, maar als je meldingen krijgt dat je te weinig v. geheugen hebt kun je dit natuurlijk wat vergroten. Experimenteer wat met de hoeveelheid, en kies wat voor jou het beste werkt. Dit zal je systeem waarschijnlijk sneller maken, maar onthoud dat als je, je echte geheugen uitbreid je prestaties meer zullen toenemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...