Ga naar inhoud

studio 10 valt uit


Aanbevolen berichten

Ik heb (weer) eens een probleem met studio 10.7. Ik heb een vakantiefilm verdeeld over 3 projecten. Als ik een project wil openen begint het inladen en als dat bijna gerealiseerd is klapt studio er helemaal uit. Soms lukt het volledig inladen wel en klapt alles er tijdens het bewerken weer helemaal uit. Eigenlijk is de ellende begonnen nadat ik enkele stukjes project naar een ander project heb overgebracht. Ik heb inmiddels gedefragmenteerd en studio opnieuw geinstalleerd; helaas zonder resultaat. Wie helpt mij???!!
Link naar reactie
  • 1 maand later...
[quote:8c3e93ded9="miko"]Ik heb (weer) eens een probleem met studio 10.7. Wie helpt mij???!![/quote:8c3e93ded9] Stabiliteitsproblemen zijn er al sinds versie 7. Speciaal bij het overzetten van gedeeltes van projecten naar andere projecten. Soms werkt het om, wanneer het inlezen een keer is gelukt, alles te selecteren, te copieren en vervolgens als geheel in een nieuw project te plakken. Verder neem ik voortaan mijn voorzorgen en heb altijd twee oudere versies van mijn projecten als 'backup'. Van de helpdesk van Pinnacle hoef je niets te verwachten, want het ligt altijd aan jouw systeem.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...