Ga naar inhoud

Opgenomen datum toevoegen op DVD


Aanbevolen berichten

Ik werk met Adobe Premiere Elements 3.0. Bij het bewerken van de film wil ik de datum van opname in beeld laten verschijnen. Is dit mogelijk. Als je opnames maakt kan je deze datum op de display van de camera laten zien (bijvoorbeeld elke keer als je een opname start komt de datum eventjes in beeld. Ik heb opnames die alweer wat ouder zijn dus ik weet niet precies wanneer dit opgenomen is (je kan wel zien wanneer gecaptured is aan de hand van het bestand maar dat is niet belangrijk)./
Link naar reactie
Ik gebruik ook Elements 3. Ik heb Adobe Premiere Pro 2.0, hiermee kan je je video importeren en bewerken (professioneel!). Hiermee weet ik namelijk wel waar deze functie zit. [b:20075ca1a8]Edit:[/b:20075ca1a8] In Premiere Pro 2.0 In het menu: "Title"=>"Default Still" Daarna verschijnt hij in het project... Nu kan je hem in de Timeline slepen. En via de Sequence kan je bepalen waar de tijd/datum moet komen te staan (rechtersonder)
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...