Ga naar inhoud

filmpjes apart opslaan


Aanbevolen berichten

Direkt maar twee vragen: ik heb filmpjes gemaakt mbv sony 105 en mbv mini dv opgeslagen in computer. Maar nu wil ik van die pak m beet 8 filmpjes er 1 gebruiken, a.h.w. apart opslaan om te linken naar een log. Dus hoe kan ik die filmpjes van elkaar scheiden? ik heb e.a. dus opgeslagen maar heb de naam per ongeluk gewijzigd. In media player zie ik wel de aparte filmpjes maar kan ze niet meer afspelen. Hoe valt dat op te lossen? Welke bestandsnaam moet ik ervan maken??
Link naar reactie
nee dat heb ik niet gedaan ( althans niet bewust..) heb nu een aantal hulpbestandjes maar het grote bestand kan dus niet afgespeeld worden. Ik zie wel stilstaande beelden maar als ik op de play knop druk, gebeurt er niks...ik heb t idee dat wanneer ik de juiste naam aan het bestand weer geef, ik dus ook weer kan afspelen. Of is dat wishful thinking??
Link naar reactie
inmiddels is ook vraag twee opgelost, kwestie van typefouten en hoofdletters e.d. alleen kan ik nu weer niet openen met dat net geinstalleerde trimmer programmaatje..;-) krijg bij source file de melding e fail bestand heet nu video_TS.ifo. Moet dat dus toch anders heten? Kan m dus nu wel afspelen met de media player
Link naar reactie
Neu, als het dvd bestanden zijn, dan kun je ze altijd nog weer converteren naar avi. Dit met dvd rip software. Ben ik niet zo erg thuis in, maar kijk hier eens naar: http://www.videohelp.com/dvdbackup#6;33 http://www.sectie.be/ Als je trouwens een beetje serieus bezig gaat met videobewerken, zou ik altijd de oorspronkelijke tapes bewaren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...