Ga naar inhoud

Eenvoudige videobewerkingssoftware


Aanbevolen berichten

Mij werd gevraagd advies uit te brengen over de te gebruiken software voor het bewerken van videobeelden gemaakt met een DV Camcorder (Panasonic NV DS29 DV Camcorder, maar dat zal wel niet uitmaken). Omdat ik nauwelijks verstand heb van videobewerken stel ik mijn vraag hier. Wie kan mij adviseren over eenvoudige software maarmee met een beperkt aantal handelingen de video van de camera, licht bewerkt (knippen, eventueel tekst invoegen) op een DVD gebrand kan worden.
Link naar reactie
[quote:152ba9eb96="gerben"]Ja. Kan wel wat eens gedoe zijn er een goede DV codec op te krijgen.[/quote:152ba9eb96]Via de software die bij de firewire kaart zat (evaluatie versie van een voor mij onbekend programma) ging dát wel goed. Moet ik nog problemen verwachten met Movie Maker op dat gebied dan.. ?
Link naar reactie
Ik raad je het videobewerkingspakket van Ulead aan. Een gratis (30 dagen) trial (VideoStudio 10) is [url=http://www.ulead.com/vs/] hier [/url] te downloaden. Ik vind het zelf een fantastisch programma; snel, behoorlijk klein qua schijfruimte maar het loopt eigenlijk nooit vast. Voordat ik dit programma ging proberen had ik vaak problemen met Pinnacle studio 9. Dat loopt aardig vaak vast! Ook kan het programma ook uitstekend overweg met camcorders. Echter zul je door alle programma's die om je hoofd worden geslingerd niet erg veel meer wijzer worden, maar ik wens je wel veel succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...