Ga naar inhoud

foto's en films op 1 dvd


Aanbevolen berichten

Als je foto's en films op 1 dvd wil plaatsen, dan worden de foto's in 1 map geplaatst, ongeacht of je het in een andere volgorde heb toegevoegd! De films komen daar dan onder te staan (zie ook het voorbeeld op bladzijde 84). Op deze manier ben je de chronologische volgorde kwijt, bij het afspelen van de dvd, omdat je eerst alle foto's te zien krijgt en dan de films. Tot nu toe maak ik eerst een WMV aan, daarin kan je zelf de volgorde bepalen. Als ik dat afspeel dan blijft alles op volgorde zoals ik dat aangegeven heb. Deze WMV kan ik daarna als dvd branden en houd ik mijn eigen volgorde van foto's en films aan. Met andere woorden, ik krijg nu foto's, films, foto's, films. Maar ik vind deze manier eigenlijk omslachtig. Heeft iemand een beter idee?
Link naar reactie
Ik heb de foto's tussen de film geplaatst dus in de film verwerkt dus de foto's als beeldovergang gebruikt . Er zit een nadeel aan je kan geen beeld formaten door elkaar gebruiken .Heb ik de eerste keer wel gedaan maar dat leverde vertekende foto's op,dus of 4:3 of 16:9 .Ik werk met adobe premiere 6.5 . Succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...