Ga naar inhoud

Geen geluid bij Powerdirector en VOB bestanden


Aanbevolen berichten

Hoi, via mijn harddiskrecorder heb ik een opname op een DV-RW geschreven. De bestanden zijn *.VOB, *.IFO en *.BUP. Als ik een VOB bestand bekijk mbv Windows Mediaplayer of Cyberlink PowerDVD krijg ik beelden met geluid. Als ik de VOB bestanden echter importeer in Cyberlink Powerdirector krijg ik geen geluid. Hoe kan dit ? gr Hans
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Hallo Ik heb hetzelfde probleem. :( Zo te zien ben je via het forum niet geholpen. Mijn vraag is of uw probleem ondertussen is opgelost. Zo ja, zou ik het graag weten. Volgens mijn gevoel is er iets fout met Powerdirector en zal er hellemaal geen oplossing zijn. (of een ander programma gebruiken) Gr. Dirk
Link naar reactie
Zie hier de mogelijke oorzaak: PowerDirector > Troubleshooting Why can't I get any audio when I import a .vob file? The reason why you don't get audio in your .vob files after you have imported them into PowerDirector is because you have the OEM version which does not support AC3 decoding. Only our retail version supports the playback of .vob files with AC3 decoding. http://es.cyberlink.com/multi/support/answerbox_productfaq.jsp?FID=2087
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...