Ga naar inhoud

hoe verklaar je dit !


Aanbevolen berichten

kweet niet of deze posting wel op de juiste plaats is :oops: ik heb een geluidsopname op mijn PC staan, indien ik op eigenschappen klik, dan staat er : gemaakt :donderdag 9 maart 2006, 0:58:57 gewijzigd :zondag 8 januari 2006, 23:12:22 hoe kan de datum van wijziging voor de datum zijn van gemaakt ? feit is wel dat er iemand in mijn e pc heeft gezeten en de geluidstape heeft bewerkt, maar dat doet nu niet ter zake, alhoewel... wat ik wel dien te vermelden dat deze opname op een externe harde schijf door mij is gecopierd van mijn pc uit, zou dat mischien ook iets kunnen verklaren ?met de verschillende data bedankt voor die enige opheldering kunnen geven
Link naar reactie
niet om het een of ander hoor maar lekker boeiend? gewoon een fout in XP 1e bestand die ik tegen gekomen ben ff gekeken en daar het zelfde Gemaakt: zaterdag 25 november 2006, 21:08:56 Gewijzigd: woensdag 22 november 2006, 16:54:28 als je van het ene iets naar het andere overzet onthoud ie wel wanneer het voor het laatst gewijzigd is maar het is "nieuw" ergens op gezet, dus "nieuw gemaakt"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...