Ga naar inhoud

Studio DVplus wil niet meer installeren


Aanbevolen berichten

Ik heb Studio DVplus V1.10 a. Zover ik me herinner is die bijgeleverd toen ik mijn Sony video camera kocht in 2001 (?) Het programma werk(te) prima: het staat nog op de (desktop)computer van mijn zoon waar een eveneens toen bijgeleverde IEEE1394 kaart is geinstalleerd voor "capture" van de camera video beelden. Nu wilde ik Studio installeren op mijn laptop om de beelden te bewerken van de capture, die op een externe HD staat. (Laptop heeft geen IEEE1394 ingang). Maar.... Studio DVplus weigert om te installeren, start wel op, maar er gebeurt verder niets, noch in de WinXPprof partitie, noch in de Win2000Prof partitie. Iemand een idee hoe dat komt? MVG, perloc P.s. Ik wil best overstappen naar een ander goed Video bewerkingsprogramma want een nieuwe Studio is me te duur. Het hoeft maar een eenvoudig bewerkingsprogramma te zijn: hoe minder toeters en bellen, des te beter, want ik gebruik 99.9% van de moderne video programma's toch niet. Gewoon recht toe, recht aan werk, wat knippen, hier en daar een overgangetje en de .AVI op een DVD branden. Welk niet te duur programma moet ik downloaden? Ben best bereid 50 dollar te betalen, maar 80/100 dollar voor Studio vind ik te duur.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...