Ga naar inhoud

hoe moet ik een opgenomen DVD op mijn pc zetten


Aanbevolen berichten

[quote:ffb0836a68="gerben"]Backuppen of afspelen? Je kunt een image maken met diverse software, bijvoorbeeld nero. Je kunt met enig kwaliteitsverlies ook wel rippen naar (kleinere) avi/divx.[/quote:ffb0836a68] ik heb nero op mijn pc staan, maar ken er niet zoveel van :oops: het is de bedoeling dat ik de film die ik op mijn dvd heb gezet, op mijn pc zet , waar ik die vervolgens kan afspelen, of terug op andere dvd branden
Link naar reactie
Je kan hem ook gewoon laten staan op je dvd (bespaart ruimte op je HDD) en met nero showtime afspelen, wil je er later nog een copie van maken dan kun je de gehele dvd alsnog met nero kopieëren door Nero Startsmart te openen en dan op die gele 'ster' drukken waarna een menu verschijnt met daarin '' DVD kopieëren', hij plaatst dan de gehele dvd in een tijdelijke directorie. Na beïndiging daarvan stop je er een nieuwe dvd in en voila nu maakt hij een exacte kopie naar de nieuwe schijf.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...