Ga naar inhoud

film + subtitles branden op een dvd


Aanbevolen berichten

Ik zoek al een tijdje naar een manier hoe je een film met de subs op een dvd moet branden, ik heb namelijk een dvd in een ander land gekocht, maar er zaten dus geen NL ondertitels op... Ik had al het een en ander op het internet gelezen over dit soort dingen. Ik heb de film nu op m'n hd staan. Maar nu... had hier en daar al wat rond gevraagt en hoorde het 1 en ander of dvdsanta en dvd2one, met dvdsana viel hij uit, toen hij de film en de sub wilde samenvoegen (het programma dan :P) en met dvd2one kwam ik niet verder dan het begin menu... Ik had ook nog naar tutorials gezocht op het internet, wel gevonden, via VobEdit en IfoEdit. Hierbij viel hij bij vobedit al uit, en ben ik niet bij ifoedit aangekomen... wat het "uitvallen" betreft, je krijgt gewoon een verzenden / niet verzenden schermpje (jullie snappen dat vast wel :p) en het programma sluit zichzelf dan af. Daarna was ik het een beetje zat en dacht ik, laat ik het is aan de wat meer ervaren mensen vragen, dus ja... Wat te doen? (aan die error's of aan de methode) Alvast bedankt voor de hulp :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...