Ga naar inhoud

Pal naar NTSC


anoniem

Aanbevolen berichten

In het verleden heb ik geprobeerd van opnames van mijn DV camcorder een NTSC project op te zetten in premiere ( het bekende video programma ) Dat leek allemaal te lukken. Ik probeerde dit in de hoop, dat ik familie in Amerika wat zou kunnen laten zien. Toen ging ik het schijfje branden. "Dit is NTSC materiaal" wilt u doorgaan ? vroeg het brandprogramma. Ik antwoordde "Yes". Dacht weer op de goede weg te zijn.... Toen ik het schijfje gebrand had stuurde ik het op naar mijn familie. Helaas ..............ze konden het niet afspelen in hun DVD speler. De teleurstelling was groot. Misschien is het op een andere manier te proberen en ik hoop, dat iemand op dit forum het weet. Als ik de bestanden van het schijfje, dat ik voor mijzelf maakte en dan gaat het om de VOB bestanden nu eens op het internet neerzet. Mijn familie deze bestanden laat downloaden, zodat zij deze bestanden zelf op een DVD branden. Zou dat kunnen lukken ?? Natuurlijk kan ik dat meteen kunnen proberen, maar om verdere teleurstelingen te voorkomen hoor ik graag eerst of er kans op sukses is. Theo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...